Translate

dimanche 20 janvier 2013

Tableau Mixed Média Marilyn Monroe

Hello,
il neige aussi chez vous?
Pfff, je n'aime pas ce temps! J'ai toujours peur de glisser et de tomber. Sans parler de l'état des routes...Brrr

Voici un tableau Mixed Média que j'ai pris énormément de plaisir à réaliser.

De la patouille, des paillettes, de l'aluminium et ma chère Marilyn Monroe en vedette.

Pour créer des effets, j'ai utilisé du carton ondulé. J'avais vu cette astuce dans une une vidéo sur Youtube.





Challenges:

Dream Valley: girls girls girls
Challenge 4 everybody: ce qu'on veut
Frilly and funkie: J'espère que je suis dans le thème
Nathalie and Amy: mon objet favori (paillettes, strass, peinture,...)

Bises
Miss C



10 commentaires:

  1. Really pretty creation, just love the different textures you have used!

    Thank you for sharing with us at Natalie & Amy's this month, good luck!
    Hugs Shell xx

    RépondreSupprimer
  2. superbe, c'est très réussi, biz

    RépondreSupprimer
  3. What a fantastic canvas Miss C! Love your choice of colours. Thanks for joining us at Frilly and Funkie this time. Hugs, Jenny x

    RépondreSupprimer
  4. Some great layers and colours. Thanks or playing at Frilly and Funkie this time. Trace x

    RépondreSupprimer
  5. Love this!!!
    Thanks for joining us at Dream Valley Challenges.

    LIV.

    RépondreSupprimer
  6. Hello Miss C! This canvas is beautiful! I love the colors and textures and the blurred lines around the image of Marilyn Monroe! Great job! Thanks for playing along with us at Frilly & Funkie!

    RépondreSupprimer
  7. Oh how beautiful this is! J'adore Marilyn! The textures and gleam are fabulous! Thank you for joining in at Dream Valley!

    love Mags B x

    RépondreSupprimer
  8. love it,well done, thank you for joining us at challenge 4 everybody good luck and hope to see you again soon.
    AJ dtm

    RépondreSupprimer
  9. C'est une très jolie réalisation de mixed media :o) Bravo !

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ;)